V.32!

MVC igen, med Soheila på plats, skönt!

BT: 108/70
Hjätrslag: 140/min
SF: 29 cm

Hehehe, hon sa att bebis har en hård liten rumpa, lika vältränad som mammas o pappas...eh, iallafall Tobbes, min har hasat ner en bit..;) Nästa gång ska hon känna mer rejält hur du ligger!

Ikväll var jag O Tobbe på Förlossningsförberedande kurs på Åsö Gymnasium!
Vi kom typ 20 min sent...pinsamt, grymt mkt köer...suck. Kursen är 2 måndagar nu, o den var jättebra! Vi gick igenom latensfas, aktiv fas, öppningsskede, utdrivningsskede, intressant hur kroppen fungerar! Hon som höll föredraget, man märkte verkligen att hon brann för sitt yrke, sååå grymt entusiastisk när hon stod där med plastbäckenet o dockan!

I helgen var vi i Linköping, alla brudarna!!! ÅH, VAD HÄRLIGT VA HADE!!!! Vi mös, garvade, käkade gott, garvade, shoppade, garvade, dansade, drack drinkar...alkoholfria såklart..=) En riktigt härlig helg!!! Lite läskigt på krogen med magen , det kändes som att folk skulle bumpa in iden hela tiden..hmm.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0