V.38! Visning på BB Stockholm!

Kändes kanon att bara komma in där o känna atmosfären! Alla såg så glada o lugna ut! Trevlig inredning, inte alls som på ett sjukhus! Jag fick testa lustgasen, snurr snurr i skallen! Som en fylla!  Vi fick se förlossningsrummet, eftervårdsrummet o badet.

Igår natt hade jag en riktigt kraftig sammandragning! Har inte kännt nåt i närheten förut! Tjihoo, kan det inte sätta igång snart!!!
Jag o Tobbe har övat lite profylax andning som jag hoppas kommer att ha nytta av när det drar igång! Påminner mycket om Pilates tekniken så jag har inga problem med att hitta alla delar i bröstkorgen o magen.

MVC i måndags:
Hjärtslag: 135/min
HB: 131
BT114/70
SF: 36 cm


Känner att Cashew har glidit ännu längre ner nu, strålar lite hit o dit o bäckenet o ner i låren, annars känner jag mig pigg!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0