V.7!

Bytte MVC från Vällingby till MamaMia i Kista, nyöppnad klinik! Kändes inte bra att vänta till v 14..nu fick jag komma samma vecka! Härligt!
Fick träffa min barnmorska, Soheila! En utländsk härlig kvinna, cool, lugn och0 glad! En stammis till mig rekommenderade henne, så det var ju himla bra att jag fick komma till henne!

Kollade alla värden, Järn, socker, blodprov, blodtryck, pissticka för att kolla ev äggvite ämnen i urinen. Allt såg jättebra ut! Fick en mapp med info & en lioen bok att följa graviditeten i! Kul!
Jag tror att Tobbe börjar fatta lite mer nu, men det kan inte vara lätt.
Inbokat UL v.18 på Karlavägen, spännande!

Nu längtar jag till v.14 då vi får höra hjärtat för 1:a ggn!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0