20 grader +!


Professorn Vincent, Jessica o Annika


Lukas!


Nöten o Bob i solen


Mellividelli med sin heta morsa...

Idag fick man verkligen känna på lite sommarvärme! Jag, Annika o Nöten åkte hem till Jessica och käkade lunch på verandan. Det är så man gör när man själv bor i en lägenhet vid Bergslagsplan..;)
Det var så härligt i solen och det sägs att det ska bli ännu bättre väder imorgon, yeah! Me like! Vi kom dit vid 11 och åkte kl 16, lite dåsiga efter all sol...eh...eller det kanske var kladdkakan som Jessica gjort...som vi 3 delade på??? Gryyyyymt gott var det som ni förstår! Lite små stänk av salt i smeten, mums, det är det som är tricket....farligt gott.
Jessicas äldsta son Lukas är hemma från dagis på fredagar och underhöll oss med sitt härliga lilla smile och rosiga kinder! Lilla sötungen!

Tobbe var tvungen att jobba över några timmar så jag missade BodyPumpen kl 17.30..suck. Jag ringde Erika och sa att hon fick köra själv, men då bestämde vi att ta en löparrunda istället. Så hon kom över vid 19 tiden då Tobbe hade kommit hem. Vi sa att målet var att orka kuta ner till vattnet.....när vi kommit dit så sa vi att nästa mål var till Kaanan badet...vi fortsatte...ok, uppför mördarbacken....fix! Äh, vi fortsätter genom skogen till målet i spåret...vi är grymma..Äh, vi kör hela vägen tillbaks till starten vid rondellen utanför oss och så spurtar vi på slutet! Heeelt sjukt, vi bara kutade på! Sååå skön känsla i kroppen har jag inte haft på länge när det gäller löpning! Vårt mål har vi satt, och det är att kuta i 40 min utan att stanna....nu körde vi på i 30 min! TJIHOOOOOO!!!! Positiva tankar, det var dets om gjorde det idag! Ska försöka hålla det framöver.

Imorgon döps imorgon kl 14 i Hässelby Villastads Kyrka. Kl 17 ska vi på födelsedagsmiddag hos Lolla o Pelle!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0