Annika Dag!!!

Idag kom härliga Annika förbi för att åka med oss till IKEA en sväng! Jag köpte en ny dörrmatta, en korg att ha leksaker i och en liten mobil med små fiskar att hänga ovanför skötbordet i badrummet (nöten vrider sig som en liten babyål för att han är så nyfiken på allt omkring honom..måste få honom rak så han inte skiter snett i sneda blöjor, hahaha!)
Efter IKEA åkte vi direkt till BVC för att väga, mäta och vaccinera igen...suck. Annika följde med in på rummet och försökte underhålla Mellividelli medans han fick sina sprutor och det gick jättebra! Lite gråt vid andra sprutan bara men han hämtade sig snabbt, lilla älsklingen!
Vi var så jäkla hungriga efter vår dag så vi avslutade med lite...gissa vad...KYCKLING MED CASHEWNÖTTER!!!

Jag kutade en liten runda i eftermiddags när Toobi kommit hem. Tredja rundan totalt sen jag startade förra veckan. Jag har tänkt att jag ska börja md små korta rundor för att få lite självförtroende igen i löpningen! "Lätta fötter, lätta fötter" Fukar bra hittills! Målet är att kunna kuta 45 min utan att stanna i lugnt tempo. Känns inte så omöjligt nu..alla milslånga promenader måste ha gjort susen!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: Hahahah så bra är den inte :p

Jag slutar 14.05 på torsdag ;D

Kraaaam!

2009-04-21 @ 17:16:46
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0