Back on track!

Så var påsken över och vardagen igång. Det har verkligen varit en kanon påsk i år! Så himla mysigt att åka runt o bara mysa med familjen! =) O vädret kunde ju inte blivit bättre! Jag har nog ändrat ansiktsfärg från mintgrön till ljusrosa med lite pigment fläckar som blossat upp igen på kinder o överläpp(...fick dom när jag väntade nöten...trots SF 30 hela sommaren...suck...jaja.) Vi har inte ätit nåt godis alls heller! ...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! Eh....vi har säkert tryckt i oss 3 kg godis var...lite sockroholic nu om man säger så...skakar som en heroinist varje morgon innan jag trycker in nåt sockrigt i nyllet (.....SKÄMT...)
Vi har gått långa promenader i solen och ätit god påskmat, så himla gott med sill o färskpotatis, Janssons, skinka, potatisgratäng, skaldjurspaj mm mm!

Idag skulle jag egentligen fått hem alla tjejer från GravidYoga gruppen. Men det sket sig igen då de flesta är sjuka eller uppbokade på annat...trist som fasen. Ska det inte va slut på alla förbannade dagissmittor nu??? Bläääää....
Vi får ses om två veckor istället hos en av tjejerna i Täby.

Så då drar jag o Melwin till BVC träffen iallafall. Undrar vad vi ska prata om idag...inget alls om inte vi morsor kommer på nåt att ta upp...Det är det som är så jävla värdelöst med dom där träffarna! Ulla, barnmorskan är så lam. Hon frågar bara om det är nåt speciellt vi vill prata om, sen bara sitter hon där och rekommenderar skrifter som man kan hitta här o där och få svar på frågor. Suck, ja, jag kan sitta o goggla allt hela dagarna o skita i att komma på träffarna, vi får ju ändå inga bra svar. Nä, nu ska jag inte va så negativ, det är kul att träffa Annso o Lisa iallafall, vi tjattrar på om allt mellan himmel o jord utan Ullas hjälp. Vi får inte glömma bort Hani...suck, sist frågade hon om det var normalt att ungen bara kissade i blöjan och inte sket jämt varje gång man bytte blöjan....OH MY GOOD!!!!! "Det finns inga dumma frågor"  JOOOOOOOO TYDLIGEN!!!!

Nä, nu måste jag sätta fart med frulle och göra iordning oss inför dagen! =)

Tobbe visar Melwin Ställberg.


Tobbe, Majbritt, Lennart, Kjell och Ywonne fikar framför huset i Ställberg.


Majbritt o Melwin.


Lilla nöten vill ha Påskmust!


Ywonne, Melwin o Kjelle.


Genialt fotograferad påsklunch ute på Yxlan.


Madeleine, Melwin o syster Yster!


SysslingarnaMelwin o Isabelle!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hihi, ser ut som om hon säger: Åhhh vilken snygg kille!

Låter som ni haft en trevlig påsk!



Kram Nettan

2009-04-15 @ 11:54:08
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

så gulliga dem e

2009-04-20 @ 12:59:55

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0