Bananmannen

Jag sitter här på sängen med turban på huvudet och ansiktsmask i nyllet. Snyggt! Tänkte att jag skulle lyxa till mig lite så här på morgonkvisten så jag inte förfaller helt...det räcker med att jag har världshistoriens största utväxt i håret...gjorde slingor i början på oktober senast..har aldrig väntat så länge! =( Ser förjävligt ut...råttfärgad utväxt på 1 dm..ser flottigt ut hur rent det än är...;) Sen satt jag o pillade mig på underbenet och upptäckte en liten knöl på insidan av vaden..började rota och drog fram ett 3 cm långt mörkt turkhårstrå ur poren!!! FRÄSCHT!!! Är det så jag skulle se ut om mina spiror om jag inte skulle ha rakat benen jämt??? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! (härligt med fåfänga, men nån jävla måtta får det vara!)

Igår fotade jag nöten när han käkade sin heliga banan! Hahahaha! Han ser för skön ut! Blandade ut med lite bröstmjölk och han mumsar högt och nöjt! Jag kallades ju för DidiBanan när jag var liten...fråga mig inte varför...men nu kanske Melwin ska få det smeknamnet istället, så är cirkeln sluten..hehe.

Haklappen hade jag när jag var liten...hahaha!

Kl 11 så ska jag o Melwin träffa Hanna i Täby för en lunch! Ska bli himla kul att träffa henne! Trist bara att det tar över en timme att åka kommunalt dit...suck.. Sen ska jag in till stan ikväll för att käka avskedsmiddag med brudarna innan Mickan drar till Berlin, mysmysmys!

Nä, nu måste jag tvätta av mig ansiktsmasken innan jag förvandlas till ett stort grått russin..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mums Melwin !



Kör samma stil som Linn när hon var bebbe...

2009-04-07 @ 10:13:59
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0