Isabelle Paulsson

Isabelle Paulsson ny i världen!

Och så fick jag o Melwin äntligen träffa lilla Isabelle idag! Vi kom till Cillan o Lasse kl 10.30, allt klaffade perfekt med tunnelbana och buss. Från Vällingby till Järla Sjö i Nacka på 60 min.
När vi kom in i köket så satt Cillan och ammade lilla pluttan, hon var sååå liten o söt! Helt plötsligt var det Melwin som såg groteskt lång o stor ut! =)
Vi fikade en stund o tankade i våra små nötter lite käk för att sen ta en promenad ute i solen. Det var grymt varmt o skönt! Vi satte oss på bryggan nedanför deras lägenhet i bara t-shirt! Första gången i år! Jag kände hur solen tog på kinderna, nice.



Klockan är nu 23.05 och jag har förberett allt till min middag imorgon med "syjuntegänget". jag säger inte vad det ska bli för meny, för då läser Jessica det...hehehe...;) Men jag tror knappast dom blir besvikna.
det är en fullspäckd dag imorgon nämligen. Upp o fixa iordning det sista som går att förberade till middan, sen iväg till SATS för att äntligen få köra Step, har ju inte kommit iväg en enda gång den här veckan..=( Hem o duscha för att dra iväg till mamma o Micke på fika. Vi ska fira Micke som fyller år idag!!! GRATTIS MICKE!!! =) =) =) och morfar som fyllde år i förrgår! GRATTIS TILL DIG MED MORFAR!!!

Åh, vad jag längtar tills brudarna sitter här o käkar!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!! Som en unge kvällen innan julafton!!!

p.s...Pinsamt, pinsamt...jag o Jessica blev interjuvade i onsdags innan bion av DN ang den nya lagen..vad fasen den nu hette...o piratkopiering o fildelning iallafall...bra Carro...Vi gick över torget i Centrum på väg till godisaffären när dom haffade oss o frågade om dom fick ställa lite frågor, faaan...vi var ju redan fnittriga o oseriösa, det kunde liksom inte bli värre..suck. men vi skärpte till oss och kameran rullade igång. Fasen,. jag vet ju knappt vad lagen innebär! Men, men, vi babblade på där och försökte låta hyffsat seriösa, för att sen skena iväg, in i affären när det var klart o bara asgarva som två 14 åringar, hahahaha!!! Nu ikväll när jag ringde o grattade Micke så sa han att dom hade sett mig på Internet!
Jodå sörrni...CARRO O JESICA ÄR PÅ FÖRSTA SIDAN PÅ YOUTUBE!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD PINSAMT!!! Jag skyndade mig för att gå in o kolla, då fur jag inte på ljudet på datorn..GRRRRRRRRRRRRR!!!
Jag ringde Jessica som bara garvade o sa att det var fan inte sant! Men det lät tydligen inte helt jävla IQ fiskmås iallafall, enligt henne...hehehe...dom har väl redigerat o klippt som bara den....god natt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hittade klippet på youtube med "barnvagnsmaffian"..



hi hi



http://www.youtube.com/watch?v=8vOiW0hopw8



Kram/Tessan

2009-04-05 @ 14:46:45
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0