Massage på företag med nöten som sällskap!

Idag var jag o Melwin på ITH i Täby och visade upp oss och knådade några stycken! Så kul att se dom igen! Jag har knådat där sen typ 6 år tillbaka. Melwin skötte sig jättebra, låg där på sin lilla filt och snackade med sina leksaker tills han tröttnade efter en timme...hehehe...då tog jag upp honom och ammade ståendes, masserandes, hahaha! Tänk om jag hade sett mig själv idag för bara ett år sen! Jaja, dom jag knådar känner nog ingen skillnad, o inte ser dom vad jag pysslar med heller...;)

                   
Tessan o Melwin sjunger om lilla Lotta som bajsar på pottan!

Efter massagen drog vi iväg till pappa o Tessan för att hälsa på och lämna deklarationen. Tessan hade gjort en så jäkla god spenat paj! Hon kan laga mat hon! Tack härliga du!!! Jeff o Linn kom hem från skolan och vi fikade i solen, så himla härligt! Farsan håller på att fixa staket till poolområdet så nu längtar jag efter poolfesten den 6 Juni!
Linn satt tålmodigt med mig för att visa mig några knep på Photoshop! Åh, hon är så jäkla duktig, o snabb som an gammal vessla i händerna så jag knappt hann med! =) Så det är inte jag som ska ta åt mig äran för min nya Header här på bloggen, utan Linn som fipplade o pillade enligt mina önskemål. Hon ska få ett foto i rätt format så hon kan göra om den så den passar perfekt! TACK LITEN FÖR HJÄLPEN, DU E GRYM!!!

Nu ska jag käka middag och betala ett par byxor som jag vunnit på Tradera för 32 kr! Vilket klipp!



Kommentarer
Postat av: Linn

Det är bara kul att hjälpa dig :D

Kraaaaam

2009-04-23 @ 19:52:12
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ååå, plasttanten kom med på bild...



Tack för härlig besök idag, har lagt upp bilder på min blogg.



P & K T.

2009-04-23 @ 21:43:55
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0