Påskvecka!

Det är verkligen nåt speciellt med påsken som högtid. Vi brukar åka ut till mormor o morfars landtälle på Yxlan och för första gången på året brukar vi kunna sitta ute och fika i solen! Det slår aldrig fel! På lördag åker vi dit och sover över till söndan. Det ska bli härligt att gå ut på promenad med Melwin i vagnen där. Känns lite konstigt att åka dit med honom bara för att man själv har suttit bak i bilen sen vi var små och längtat ut till landet. Nu kommer jag med mitt barn! Konstigt...

På torsdag morgon åker vi upp till Kopparbrg där Tobbes föräldrar har landställe o hans mormor o morfar bor! Jag tror Tobbe känner som mig där...att komma upp med Melwin...=) Ska nog baka en skaldjurspaj o ta med upp så man bidrar med nåt på påskbordet.

Idag måste vi bara gå en lååååång promenad i solen, det är ju kanonväder! Wonderful! Vi ska svänga förbi centrum o posta Tradera varorna som blev köpta igår. Plånboken gick för 1200 kr, jackan för 550 o skötväskan för 550! Tjihoooo, fasen vad jag e grym å att sälja grejer tydligen...det var spännande att se hur folk trippade upp priserna sista minutrarna innan auktionerna var slut. Jag är väldigt nöjd med priserna jag fick! Om man tänker på att det är grejer som bara har legat i garderoben o skrotat och skulle så ha gjort i flera år till. 

Jag har 4 auktioner kvar som har deadline imorgon kväll. Men det är bara småskräp...inga större summor direkt...men jag tror jag ska ta ett svep igenom förrådet idag för att se om jag hittar nåt mer att sälja...hehehe...mycket vill ha mer finns det nåt som heter..=)

Svårt att fota en unge som far omkring med ett batteri i rumpan o en tunga som far hit i dit.





Kommentarer
Postat av: helene

gud i himlen så söt han är lill-skrutten =)

2009-04-13 @ 18:38:37

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0