Sömmerska nästa..;)



Hahahaha, fasen vad bra sufletten blev!!! Jag e fortfarande chockad att den passade såååå bra när jag svettandes prövade om den funkade på vagnen!

Idag var jag o Jessica på bio igen och såg Marley & Me. Den var jättebra! Båda vi två satt och bölade på slutet så ögonen svullnade igen..hahaha! Blödiga bruders!
På morgonen så satte jag Melwin i sin lilla nyinköpta stol vid bordet så han fick vara med mig när jag käkade frukost. Han ser så jäkla lun ut! En sån liten människa! Jag bullar upp honom med en tjock filt så han sitter lite stadigare och fyller ut stolen lite bättre, men han är så liten i den så han knappt behöver böja ryggen för att lägga hakan på bordet!
Jag har börjat intrudusera banan till honom och han gillar det jättemycket. Han blir snabbt förbannad om jag sölar med skeden. Men sen när jag väl närmar mig munnen med skeden lastad så vet han inte riktigt hur han ska göra så han slickar sig runt munnen, gapar om vartannat och vrider huvudet snabbt fram o tillbaka precis som han gör ibland när han ammas. Hälften av banangegget åker ut igen och kladdar ner hela bordet och hakklappen, precis som det ska va! Han smackar så högt så om jag ger honom mat efter 22 så kommer vi få klagomål från störningsjouren...kul Carro..
Lilla Cashew börjar bli stor, vår älskade lilla nöt. Ska testa lite potatis imorgon, hoppas det blir en hit!

Kan man bli sötare i livet???

Kommentarer
Postat av: Nettan

Näää mycket sötare än så kan man nog inte bli:-) Suffletten blev ju skitsnygg!! Vad du kan! Symaskin och jag kan väl på sin höjd åstadkomma ett par hyfsade gardiner;-)



Kram Nettan

2009-04-02 @ 07:56:31
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0