Suck...j-vla Internet...

Igår kväll så avslutade jag 4 auktioner på Tradera. Jag skickade iväg vinnarmail för att kolla i morse om dom hade betalat allihopa. Nehä, då funkar inte Internet igen, helvete.... Nu är det tredje gången som det strular på bara några veckor! Com Hem...suck o stön. Jag blev genast stressad fö tänk om folk har betalat in och jag inte har möjlighet att skicka iväg varorna idag..trist. Plus att jag själv hade vunnit en auktion på ett par grymt coola hängseljeans åt Melwin som jag ville betala snabbt. Jaja, nu är klockan snart 22 och nu funkar skiten igen. Har precis kommit hem, skjutsade Tobbe till Tumba för att hämta lastbilen som vart på reparation. det tog en timme att komma hem pga av en olycka...pricken över I:t idag, tjihooo! Nä, pricken över I:t var att Nöten skrek i 20 min när vi stod i bilkön o inte kom en enda meter... Han har inte skrikit så j-vla mycket sen sin första vaccination! Men jag förstår honom..att bli nertryckt i en bilstol i pyjamas, beredd att sova sött i sin gosiga säng..lilla älsklingen, jag ville bara ta upp honom och lugna honom...Till slut orkade jag iallafall inte höra mer så jag trasslade mig ur kön för att försöka hitta en annan väg ut på mororvägen. Det lyckades så vi kom ut precis framför avspärrningarna...då hade kön släppt o alla bilar rullade igen...hahaha, jag höll på att få nervsammanbrott!

förrutom det så har det varit en härlig dag! BVC morsorna kom hit idag och käkade lunch! Mysmysmys! Kl 13 å rullade vi upp vagnarna till centrum för den sista föräldraträffen på BVC. Vi fick se en film om luftstopp och första hjälpen på småttingarna, bra där, äntligen nåt vi har nytta av!

Nu ska jag käka, för det hann jag inte efter PowerStepen...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0