Tack för igår brudar!


Alltså, det är helt sjukt hur snygga vi är!

Fasen vad kul det var att träffa Syjuntegänget igår! Annika, Jessica, Camilla o Anne kom vid 18 tiden och käkade en 3 rätters middag som jag hade fixat iordning.

Förrätt: Rödbetor i ugn med Fetaost, Pinjenötter, honung och Ruccola.

Varmrätt: Baconinlindad Kycklingfile fylld med Basilika och soltorkade tomater, potatisgratäng o tomatsallad ( det var ju så gott när jag gjorde det till Tobbe på vår 3 års dag =)

Efterrätt: Leilas Brownie med vit choklad och valnötter serverad med vaniljglass....hehehe...den var jääääkligt god!

Så ska det se ut, fattas bara att den ska slickas också..

Annika, Camilla o Anne berättade om Thailands resan och visade upp sina snygga solbrännor....jaja vad e väl en bal på slottet...jag har ju iallafall varit på barnvagns bio...;) Dom verkade ha haft en himla härlig resa, även om dom åkte på lite magsjuka..men det gör väl dom flesta i Thailand nån gång..
Jessica hade ju med sig sin lilla professor, Vincent! Han o Melwin låg o höll varandra i handen i Babygymmet, så gulligt så man dör!  Sen somnade dom samtidigt i sovrummet, Melwin i sin säng och Vincent i vagnen.  Perfekt så morsorna kunde svulla vidare...=)

Bästa polare, Lilla Professorn o Cashew!

Jag diskade undan allt och gick o la mig vid 02.30 tiden då brudarna hade åkt. Melwin vaknade av hunger o Tobbe kom hem efter en kväll med grabbarna på Jungfrusund (30+ kväll...hehehe)

Idag har vi varit på Babysim igen, det gick superbra! Melwin flaxade omkring i vattnet och blir bara mer o mer bekväm i vattnet för varje gång. Idag fick dom hänga i en badring o sparka med benen så dom så småningom ska koppla ihop att benspark betyder fart framåt. Förberadande övning inför simmet. Snart är det dax för dyk!

Nu måste jag hålla koll på Tradera! Auktionerna är i mål kl 22! Spännande, buda på nu folket!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0