Knep & Knåp AB



Pust, äntligen har jag gjort klart alla inbjudningar till Melwins namngivning. Ska lägga dom på lådan imorgon. Det blev rätt bra, trots lite strul med papper, skrivare, limmet som kladdade som sockertrådar i hela lägenheten och adresser som var fel så jag fick göra om en del av korten...Men det är så jäkla kul att sitta o klistra o knåpa! Jag önskar bara att jag hade 3 timmar för mig själv så det blev klart snabbt o smidigt. Den lilla nöten kräver allt mer uppmärksamhet, som en liten seriefigur ligger han bredvid mig och bubblar med munnen, snurrar runt från rygg till mage, jollrar så högt så det skär i öronen..hahahaha, att en sån liten kropp kan skapa så höga ljud! Jag har inte stött på en enda unge som har såna jävla stämband som min!!! Tur att det är av glädje som har tjuter...så min kommande Tinnitus har en positiv orsak..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0