Vår, vår, älskade VÅÅÅÅR!!!

                          
Jag tog vagnen och gick ner till vattnet idag med min Stieg Larsson bok i högsta hugg! Så skönt att för första gången sitta i solen och knäppa upp jackan för att solen var så varm, UUUUNDERBART!!! Melwin sov gott tills vi en timme senare återvände hem för att laga middag. Jag började på boken för ca 2 månader sen och tänkte att nu kommer jag läsa ut alla 30 pocket som står olästa i hyllan....yeah right...har 1/3 kvar av den första boken..hahaha!
Jag fattar inte att jag aldrig bara kan sitta still när han sover och njuta av att ta det lugnt o läsa. Nej, nej, jag tittar istället ivrigt på klockan när han är på väg att slumra in för att få sätta igång med mina projekt...DAMP!
Men nu när sufletten, fotoväggen, kökshyllorna, Tradera är klart så kanske jag kan läsa ut boken då...fan, jag glömmer ju bort handlingen varje gång jag öppnar den...

Imorgon ska jag hälsa på Cillan o lilla Isabelle! Det ska bli kul att träffa Melwins lilla syssling för första gången =)


Inte bara jag som är fascinerad av solens strålar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Duktiga du, men det är väl konstnärsådran i dig som även gör att du syr så bra! Jättefin blev den. Linn & jag grät också till Marle and Me igår.. Men jag har ju läst boken så jag trodde jag var förberedd, men icke då...



Kram till Er



Tessan

2009-04-03 @ 08:15:42
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0