Förberedelser inför bröllopet

Doodod sover och jag är i full gång med att packa och stryka kläder inför imorgon då vi drar till Köping på bröllop! Det ska bli så himla kul! Vi startar med att åka till Vallentuna för att lämna Melwin och så ska Jossan fixa nåt snyggt med mitt hår. Härligt att va lite snygg i barret för en gångs skull, annars blir det bara en toffs som vanligt! Nu sitter jag i köket med nymålade tånaglar och så har jag testsminkat mig...hahaha..seriöst värre! Men då spar jag tid imorgon när jag står där o rotar i sminket o spottar o svär.

Jamen visst blev det tjejmiddag i onsdags förresten! Jajamensan! Annika, Anna, Camilla, Caroline och jag...o Nöten förstås, med bomull i öronen...;) Jessica kunde tyvärr inte komma, hon besökte en polare på Åland.

Nu ska jag, husmor som jag är, fixa iordning lite lunch till oss alla tre, Tobbe kommer hem en snabbis från jobbet.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0