Jaha, då var semestern slut då..

Imorgon börjar Tobbe jobba igen..suck..trååååkigt. Två veckor går snabbt. Idag kom vi hem från en helg på Yxlan! Det var så härligt och somrigt att bara sitte och mysa vid vattnet, ligga och läsa i gräset och käka grillat med färskpotatis till middag! Tobbe åkte hem igår kväll redan för att dra på Roadrace idag med polarna. Jag o Melwin stannade kvar på landet med mormor, morfar, mamma, Micke, John o Madeleine. Morbror Tomas, Lotta och Alexander var också där. Fullt hus med andra ord. Precis som det ska vara på sommaren! När Tobbe kom idag på eftermiddan så hade jag fan ångest att behöva åka därifrån och hem till vardan..hehehe. Imorgon så har jag 13 000 samtal att ringa...tråkiga samtal till alla massage företag som jag drar igång fr o m slutet på Augusti. Jag måste dubbelchecka at allt är ok med scheman och sånt. Man kan inte lita på att alla samtal och mail med info jag skickat förut fortfarande gäller. Det har jag lärt mig för länge sen, måste dubbelkolla...

Veckand To Do:
  • Träffa Annika o Jessica! ...ett gammalt måste...abstinens!
  • till Grönan med mamma o Madeleine!
  • pyssla ihop kollaget av möhippa, förhoppningsvis scrapbookingkväll med Hellan!
  • kolla in frisyrer till bröllopet...fan, jag måste hitta på nåt kul med mitt barr...ser alltid likadan ut..
  • köpa resesäng till Melwin inför helgen då han ska sova borta för första gången
  • Lördag=bröllop i Köping!
Lite bilder från Doodods första semester!

Melwin badar i farsans pool!

Ro, ro liten båt.

Kopparberg!

Nyvaken i hammocken!

Kräftskiva hoa Erika o Andreas!

Doodod och farsan på väg ner till vattnet på Yxlan.

Plask, plask i 18 gradigt vatten..

Men le då unge! Det är sommar o sol! ;)


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0