Johan & Linas bröllop!

Åh, det var ett så jäkla härligt bröllop igår i Köping! Ceremonin hölls i Linas föräldrars trädgård. En myig ombonad trädgård med gamla äppelträd och fågeldammar. Prästen var helhäftig och bjöd verkligen på sig själv! Han pratade mycket utan att bli ett dugg tråkig. Johan & Lina var så snygga när dom stod där nervösa framför alla gäster. Vädret var kanon och det kunde inte ha blivit bättre! efter vigseln så gick vi ner till småbåtshamnen där festlokalen låg. drt bjöds på en härlig buffe med potatisgrstänger, kött o en massa goda tillbehör. Bröllopstårtan hade jag kunnat ta fler omgångar av...hehehe...man måste ju bete sig. Vi dansade och hade jäkligt kul hela natten tills vio däckade på hotellet kl 04. 08.00 ringde klockan, dax för frukostbuffe! GOTT!
Melwin bodde hos mamma och Micke över natten. Allt gick jättebra och natten , som jag oroade mig för, gick bra! Första gången Nöten sov borta! Han hade vaknat kl 01 för att somna om snabbt utan käk. Sen vaknade han igen kl 04.30, då fick han välling, tror eller ej! Mamma gav sig inte utan la honom bredvid sig i sängen och försökte gång på gång gr honom flaskan, som han till sist accepterade motvilligt. Vad fasen ska man göra när pattarna är i Köping, svettiga på ett dansgolv???

Nu ska jag kolla på 100 meters finalen och sen stupa i säng illa kvickt! Ska sitta i bilen kl 06.30 imorgon för att lämna Nöten hos farsan, sen massage på Carmeda.

(p.s När jag tog upp kameran efter vigseln så tog betteriet slut....fuck shit! Har aldrig hänt, klantiga mig...Erika ska maila lite kort från helgen så jag kan lägga in dom på bloggen i veckan. )

Kommentarer
Postat av: Lina och Johan

åh fina Carro!!!! Det gjorde oss så glada att ni kom och att ni härjade så friskt på dansgolvet, Tobbes aerobicspass var kung! Den otroligt fina tavlan från möhippan pryder en hedersplats här hemma, vilket minne! Åker till Grekland imorgon men när vi kommer hem kräver vi att ni kommer över på en middag snart! Stora pussar från herr och fru Jägfalk

2009-08-18 @ 16:29:36

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0