Melwin 9 månader idag!




Idag kom Annika o Jessica till oss för att tillsammans åka till Babyproffsen o Babyland i Barkarby. Dax för Annika att beställa vagn...hihihi...ja, det är en jäkla djungel, tänk vad jag gjorde research innan vi köpte vår Bugaboo.
När vi hade vart på Babyproffsen en bra stund så började Nöten bli otålig och visa frustrerad hunger.Han tröttnade snabbt på sina majskrokar o plommon. Jaja, vi ska strax käka, ta det lugnt! Som om han skulle förstå det.. Vi tog en snabb repa på Babyland också, jag retade mig som vanligt på en av deras förbannat sura och griniga säljare...förlåt för att vi STÖÖÖR i ditt jobb..Vi hade samma säljare när vi väntade Melwin o ville ha hjälp med demonstrationer av vagnar. Surkärring, byt jobb. Jaja, vi bestämde oss för att käka avokadosallad på en pizzeria i närheten. Melwin tjöt som en stucken gris i bilen, jag hörde inte ett skit av vad Annika o Jessica snackade om där i framsätet. Stackars Doodod som var så hungrig. Jag skyndade mig in och slog mig ner på en stol o börjde amma honom. Vid såna här tillfällen är jag glad att amningen fortfarande är igång. Själv så svullade jag i mig salladen fort. Man tar ju sallad för att skita i pizza och sånt onyttigt...sen så trycker man i sig ett pizzabröd stort som månen istället...bra där. Min mage kajkade ur fullständigt o  toan var mer än välkommen när vi var hemma igen, nice. Nä, jag måste skärpa till mig med maten igen. Jag har slarvat för länge med både gluten o mjölkprodukter.Det är en risig vana att käka mackor i all hast när jag fixar käk till Nöten. Magen säger no thanks, no more please. Jag känner att vristerna börjar svullna upp på kvällarna igen, det var länge sen jag kände så och är ett välbekant tecken på att skärpning är på sin plats. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0