Snoooooooooooooooor!

Igår var vi på Munsö en heldag för långpromenad, fika och middag! Vädret var kanon och vi njöt hela dan! Mys mys mys!

När vi hade käkat middag så började Nötens näsa att rinna galet och förkylning var ett faktum. Shit, jag som ska jobba första dan på Coda Nordic idag...suck. Imorse var läget oförändrat, snor, snor, snooooor. Men en jäkla pigg o glad unge så det kanske inte blir värre? Tobbe beslöt sig för att vara hemma så jag kunde dra iväg, thank good. Jag skrev ut en karta på Eniro, jag hittar så dåligt i Solna. Precis när jag kommi fram så ringde Stina, min kontaktperson på Coda. Hon hade vänt hem igen för att trafiken var hemsk och tunnelbanan inte funkade som den skulle. De första tre personerna på massagelistan var hemma med sjuka ungar (fiiiiint, när dagis skolor har börjat igen) Så, det var bara för mig att vända hem igen och så bokade vi in att jag skulle komma nästa måndag istället, det blir faktiskt himla bra, nu hittar jag ju dit också!

Tobbe satt o kollade på film o mös hemma medans Melwin sov gott. Jag satte igång med lunch och Tobbe drog iväg senare för att jobba. Ja, så ser den här dan ut. Nu målar jag naglarna och leker med Dodod i soffan...bra kombination...jag börjar få in snitsen...hehehe. Imorgon ska vi träffa Jessica o Vincent förhoppningsvis, hoppas Melwin är bra då!

Nu längtar jag tills ikväll när Melwin har somnat så jag kan kolla på P.S I love You! En film som jag har hört så många snacka om nu, så nu jag har hyrt den. MYYYYYYYYYYYYS! Det enda som fattas då är en härlig burk Ben & Jerrys, men NONONO, inte idag inte...väntar till helgen.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0