Telefonlistan avklarad

Puh, jag tror fasen jag har suttit i telefon i 2 timmar idag och bara babblat med alla massageföretag och lagt upp planer för hösten. Äntligen lite klarhet! Tobbe hoppar på sin första lediga måndag den 31:a Aug. Jag börjar jobba några strödagar innan dess men får hjälp av mamma o pappa med Melwin, härliga dom, vad hade jag annars gjort! Nu är det dax att få in lite pengar i kassan igen! Tjihooooooo! ....som jag genast ska lägga undan till restskatten....=/

Idag ska jag gå o lägga mig tidigt. Jag ska till mamma o lämna Melwin kl 08 för att sen dra till ett företag i Solna där jag ska massera. Lite vick. Det ska bli kul! Måste komma igång nu och få upp styrkan i händer o underarmar igen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

tjihoooo på torsdag ska vi äntligen mysa igen alldeles för länge sedan kraaam

2009-08-10 @ 21:22:42

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0