Vilken härlig dag!!!


Ja, det har verkligen varit en bra dag idag! Melwin har varit en solstråle hela dan, krypit runt och pratat och donat med sitt viktiga medans jag har städat ur köksskåpen och tvättat...låter jäkla trist, men jag gillar att sortera o fixa när jag har gott om tid och det blir snyggt o rent efter. En tillfredsställelse sprider sig liksom i kroppen, hahaha! Tobbe har precis kommit hem och däckat på soffan ett tag medans jag käkar sen lunch...oops, glömde visst bort att mata mig själv idag, inte bra. Om en timma ska jag dra in till stan för att hämta Hellan, sen drar vi till henne och scrapbookar heeeela kvällen, UTAN BARN! Tjihooo, jag har längtat tills ikväll hela veckan...jag har visst råkat hinna med att baka en kladdkaka också...med krossad Marabou scheizernöt i...hehehehe. Jag säger bara en sak. Kvällen bådar gott. See you!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det lät fruktansvärt, underbart gott! Måste prövas!



Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig komma på och designa en logotyp åt vårt företag? Något som kombinerar en tågsignal med ekonomi.. Om så är fallet kan du väl maila mig: [email protected]



KRAM!

2009-08-31 @ 17:49:16
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0