Första natten i huset!

Jag är i lägenheten en snabbis för att plocka lite småprylar av det lilla som är kvar.
Det ekar öde när jag knappar på datorn..usch..
Det första som slog emot mig när jag kom innanför dörren var
en VIDRIG bajsblöjstank! Jag hade visst glömt att vira ihop en av
Melwins doningarna innan jag drog härifrån i alla stress
igår när vi flyttade grejer, hahaha! Nu låg blöjan där som ett svart
gapande hål med sin vidriga odör i badkaret..bläääääääääääää!
Vi var duktiga igår o hann med nästan alla möbler så vi sov första natten i natt!
Nöten fattade väl ingenting, lilla Doododen. Iskallt sovrum med
nya väggar o fönster, vart hade rondellen tagit vägen? Han somnade
22.00 o vaknade faktiskt bara en 45 min omgång från 03.15 till 03.55, lovely.
han bökade omkring i vår säng till slut, kall som en liten isbit och gnydde.
Han skrek så mycket i förrgår natt så igår lät han som Kenta & Stoffe på rösten.
Hahahaha, låter skitkul, ganska skönt också, för när han tar fart
och skriker rätt ut så är ljudnivån halverad, hehehe.

Vi träffade på 3 grannar igår också! Såååå jäkla underbara!!!
En av dom var dagmamma, det måste kollas upp mer!

Shit, nu måste jsg skynda på lite, Lollo har Melwin till kl 18,
jag ska åka o köpa lite väggfärg till hallen som behöver en omgång,
sen ska jag till jobbet i Täby o knåda o Pilata mig till 20.30...åh,
jag vill ju fixa o dona hemma ju! NUUUU!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Första natten i huset... ja ja... när ska ditt internet börja fungera...???

2010-01-13 @ 21:34:04

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0