Ljuvliga natt

20.00 Älskade unge läggs att sova för natten.
23.55 Melwin vaknar o gallskriker, jag hann sova i en halvtimme.
00.10 Alla sover igen.
01.00 Nöten vaknar o gallskriker, somnar om efter 15 min.
01.30 Ungen vaknar o gallskriker, somnar om efter 5 min.
02.45 Ungjäveln vaknar o gallskriker, inget hjälper så efter 20 min får han
somna i vår säng med en bröstvårta i munnen.
03.00 Jag somnar efter att ha slitit ut min kroppsdel ur djävulens mun.
03.15 The fucking kid vaknar o gallskriker. INGENTING e bra i livet och jag
försöker med ALLT på jorden. Gunga i famnen i 20 min, amma,
(shit, inte ens det hjälpte!!!)
04.00 Försöker med 5 min metoden i 45 min utan resultat...
jag hör hur grannarna vaknar till liv.
04.45 Jag o UngJäveln somnar äntligen i soffan efter att han fått en banan.
04.50 Jag vaknar av att onda dockan står o sliter i mitt hår och flinar, sen
trycks ett bananskal in i mitt nylle, fan, trodde jag hade lagt det utan räckhåll.
06.30 Orkar inte mer, slänger ut ungen på balkongen o stänger dörren...hahaha...
skämta bara, dags för frukost.

Om Tobbe ens nämner ordet trött idag så kastrerarjag honom
LÅNGSAMT med en slö gammal smörkniv i trä.

Idag flyttar vi och jag är såååå utvilad o laddad!
Äh, vad faan, jag vaknar till liv snart...

Kommentarer
Postat av: jossi

My god... ta re lugnt idag. no stress... Puss o kram

2009-12-09 @ 08:12:36
Postat av: Tessan

Kanske han anar oråd... Gulliga unge.. Kasta hit honom någon natt om du behöver vila ut.



Kram T

2009-12-09 @ 09:59:52
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur för chucky att han har en mamma med tålamod här hade hundarna fått en mumsbit redan efter halva natten :-)))

2009-12-09 @ 10:44:20

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0