Paniiiiiiiiiiiiiik!!!



FAAAAAAAAN!!!! Vi e såååå jävla klantiga!!!
Vi har suttit i timmar på elskling.se för att jämföra elavtal o se vad som
skulle passa oss i huset. Jag har hört från några håll att man byter
samma dag som man flyttar, men kollar upp det för säkerhetsskull...
med andra ord...jag gjorde det nyss.
SENAST
5 DAGAR INNAN FLYTT SKA FLYTTANMÄLAN GÖRAS!
Vad bra! Då flyttar vi in i ett iskallt, kolsvart hus då! MYYYYYYYSIGT!!!
Jag som ALLTID e så jävla bra på att planera o fixa o dona med allt i världen!
Men vad fan, el är väl inte så viktigt Carro... Jag Googlade lite vad som händer nu...
inte lätt att få info men det stod nåt om att om man inte gör ett aktivt val av
elleverantör eller glömmer att anmäla flytt så har elbolaget enligt lag
skyldighet att fixa det, bla bla bla...eh...hope so...
Nån som vet hur vi ska gå till väga???

Ringer Fortum 08.00 imorgon o kollar...suck...man kan faan aldrig andas ut...

JAG ÄR SÅÅÅ ARG SÅ JAG FÅR HJÄRNBLÖDNING!!!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Ha ha ha... ta't lugnt. de löser sig nog. Annars får ni värma varandra o tända stearinljus. Kram

2009-12-08 @ 20:59:49

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0