Titt på huset!

Igår kl 20 så drog vi iväg till huset för ttå sukta oss och snacka med säljarna!
Melwin var redan innan tröt och ville sova, Tobbe lite risig och jag trött
efter en lång dags jobb o slit. Men så fort vi parkerade och gick in i området så
vaknade vi till liv och gick spänt in i det tomma huset. Det kändes sååå bra!
Jag fantiserade direkt om hur våra möbler skulle passa in och vart vi
skulle ställa soffan o sätta upp bilder på väggarna. Vi var där till 21.30, säljarna
är världens härligaste människor! Dom visade oss en massa
små saker som e bra att veta om huset. Vi fick en liten flytväst till Melwin
och en Haglöfs bärsele med stålställning! Sååå snällt! Dom hade även lämnat
kvar lite färg, tapeter, plattor, om nån skulle spricka i badrummet eller
hallen, nya lister som blev kvar efter renoveringen mm mm.
Nu längtar jag änu mer tills på onsdag när vi själva låser
upp dörren och får börja fylla med våra saker!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mysigt!

2009-12-07 @ 19:03:32
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Kerstin i Täby

Förstår att det är roligt och spännande.Lycka till!

2009-12-08 @ 10:58:07

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0