BABYSHOWER!!!

Igår skulle Jossan komma och fika och sy lite prylar till Smirre, Tobbe hade åkt ut till Munsö för att fixa Fredriks förstärkare. Trodde jag ja....hahaha! Klockan var 15.45 o jag låg i sängen o ammade Melwin när Jossan plingade på. Hon kom in i sovrummet med ett stort flin på läpparna..jag hörde en massa stök o röster i portuppgången, vad faan, har hon tagit med sig Johan och hans syrras barn tänkte jag, o här ligger jag med flottigt hår o patten hängandes..suck, bra timing... Men in kom Linn, Emelie, Hellan, Charlotte, Mickan o Perner!!! Jag blev så jävla paff så jag började böla! Hahaha! Jag hade blivit totallurad av Tobbe, Hellan o Jossan! Nu var det mat, presenter, godis o myyyys som gällde! Fasen vad jag älskar brudarna, dom e bara för härliga!!! Hela kvällen var så mysig, det var ju ett tag sedan vi träffades, i september i Linköping. Från och med nu ska vi fasen försöka träffas oftare!

I LÖÖÖÖÖV YOU GIRLS!!!!!!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0