Barnvagnsbio!


Jessica frågade om vi inte skulle ta o gå på Barnvagnsbio nån dag! Det går varannan onsdag i Vällingby C kl 11! Allt med barnen är tillåtet, såsom amning, blöjbyten mm. Kul ju! Jag gick in på SF:s sida och kollade upp hur det gick till. synd att filmerna går så sällan bara! Nästa tillfälle är onsdag om 2 veckor o då har jag naturligtvis bokat Gravidyogaträff, fasen också vad allt krockar! Det låter som att jag har fullt schema hela tiden vilket absolut inte stämmer, men allt krockar som sagt..får vänta tills den 18:e Mars, då Melwin fyller 4 månader! =)

Yoga träffen idag fick jag avboka tyvärr, Tobbe skulle jobba ute på Munsö, vilket betydde att om jag skulle ha bilen så var jag tvungen att skjutsa honom dit o sen åka ut till Vallentuna...suck o stön...det skulle ta alldeles för lång tid..flera timmar i bilen. Och att åka kommunalt orkar jag inte, det skulle ta ca 90 min med alla byten..nej tack..Melwin sov dessutom lite oroligt i natt och var grinig igår kväll efter vaccinationen, så i morse var jag slut som människa...hahaha...jag är ju för fasen inte van vid att han krånglar! ;)

Jag har precis bakat två limpor hälsobröd som står o doftar i ugnen, det var sååå länge sen! Jag improviserade lite hejvilt, rev ner lite morötter, linfrön, hasselnötter mm så vi får se hur det smakar. Tänkte smälla ihop en soppa till det med potatis och ärtor, det borde väl funka? Jag blev inspirerad av Tessans goda ärtsoppa förra fredan!

Nu ska jag pilla lite med Photoshop o se om jag kan fixa nån fin header till bloggen...innan Melwin vaknar...hurru hurru curru calcutta indi ghandi..bye bye!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0