Hantverkare....suck...

Jag sitter och väntar på att en ventilations människa ska komma och kolla vår fläkt i köket. det är en obligatorisk besiktning. Han/hon ska komma mellan 07 och 15.."se till att vara hemma" ...vad fan...säg en mer precis tid!!! Jag ska på BabySats, tvätta, storhandla  o Hanna kommer o fikar kl 13! Grrrr, tänk om jag skulle säga så till mina företag " jag kommer och masserar nån gång mellen 08 och 18 på tisdag" Yeah right, jag skulle inte ha ett enda företag kvar...
Jaja, jag drar iallafall iväg drygt en timme till SATS, det vore så jävla typiskt om han/hon kom just då, av alla åtta timmar..

Igår var vi ute på Munsö hos Tobbes föräldrar för att fika lite! Dom har inte sett Melwin på ett tag och dom tyckte att han hade växt jättemycket! =)
Innan på dan så gick jag, obbe o Melwin en långpromenad, det va så mysigt att obbe var ledig och kunde följa med! Jag fick också inviga mina pensionärsbroddar, dom var grymma..;) Tobbe går i ett jädra tempo, men nu hängde jag utan problem med, till skillnad mot för en månad sen då det drog o värkte lite här o där i bäckenet! Sååå skönt att känna att allt är återställt igen! Vi gick i två timmar, sen drog vi förbi centrum på vägen hem o köpte proteinpulver till Tobbe, han ska börja köra igång ordentligt med träningen nu, härligt!

Nu måste jag dra!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hejsan!



Ja, jag skall kolla i Täbban idag. Kan du inte komma förbi och fika/luncha någon dag. Så får vi också klämma och känna på den lille. Nästa vecka? Ej på onsdag bara. Eller imorgon ?



Kram T.



2009-02-12 @ 09:49:45
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Jessica & Vincent

Tjena brodd bruden var själv ute och halkade ska nog också införskaffa ett par pensio broddar vad sägs om att åka till detta ställe här framöver id=18" rel="nofollow">http://www.tyresta.se/?pageid=18

2009-02-12 @ 17:41:25
Postat av: Jossi

Heeeej! Akta er för tyresta nationalpark. Där har jag och Johan gått vilse på riktigt. vi var ute till mitt i natten. helt sjukt, skulle ju bara ta 3KM spåret. Någon hade vänt på skyltarna. Ha ha...

2009-02-12 @ 20:01:55
Postat av: Jessica

Bäst att vi tar med oss GPS isåfall, ska nog ändå våga mig på barnvagnsslingan på 5km här framöver

2009-02-13 @ 12:47:06

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0