Jessica & Vincent!





Jessica o mysungen Vincent var här idag! Vi gick på promenad en timme och när vi kom hem så käkade vi kycklingsallad och slafsade i oss semlor från gårdagen, sååå jäääkla goooott! Hahaha, va bara garvade, vi åt som att vi hade svultit i 3 månader...att vi inte tröttnar på dom "små" bakverken? För det är ju just det, dom är ju för fasen gigantiska, men jag skulle lätt kunna smälla i mig en till strax efter den första klumpen, hahaha! Hmm..har tänkt att jag kanske har mask eller nåt, en som älskar semlor...i såna fall har den levt i min kropp o frodats i 28 år...det måste bli som en förlossning till om den ska ut...hmm igen..Det är ju liksom inte som att ta ett litet rån till kaffet. Jessica sa det, "man fixar o donar o avslutar med att lägga på locket o pudra det med florsocket, för att microsekunden efter ta av locket o trycka in det i ansiktet...YEAH!!! Stackars Melwin kommar att bajsa mandelmassa snart...hahaha..det känns som att halva min blogg handlat om semlor på sista tiden, hehehe...korrekt..jag kallar mig för "senil bulimiker"..jag vräker i mig men glömmer att spy.
Nej, usch, det ska man inte skoja om...sorry...

 Det finns en härlig liten barnaffär på Ekerö som jag skulle vilja kolla i ...kanske dom har en kam, tänkte köpa en till Jessica...hehehe...jag tror hon förstår vad den ska användas till....puss på dig Vincent! ;) Nästa date hoppas jag att jag kan ta bilen och åka ut till henne i Stenhamra! Kanske nästa vecka, hehehe..hoppas att inte dom tröttnar på oss..;)

Förresten! Jag fick en menskopp i brevlådan idag! Tjihoo, skriver mer om den imorgon, dax att amma o fixa med Melwin!
Hej hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ha ha,



Carro Temlan Ahlqvist...



"From Tessia with love"

2009-02-25 @ 18:26:58
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej Carro !



När e du tebaks på spectrogon????



Vi saknar dig Mkt



//

Kram på dig ifrån mig

Johan på Nattskift...!!

2009-02-26 @ 04:30:52
Postat av: "Tonåringen" Vincent och Jessica

hi hi hi en kam kommer väl till pass och tröttna på er är helt omöjligt, ni är så välkomna att gå Stenhamra runt med oss och shoppa loss på Kaboo

2009-02-26 @ 19:57:36

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0