Längtar tills imorgon!!!


Åh, imorgon är det fullt ös medvetslös som gäller! =) =) =)
Kl 07 ska jag skjutsa Toobi till Scania där hans lastbil har varit på service, sen ska jag åka till Tessan o pappa o hälsa på, efter det ska jag till Gym&Sim för att lämna lite gravidkläder till Jessica o Nettie! Nettie har tjatat på mig att jag ska baka morotskaka nästa gång jag kommer så det gör jag på morgonen...eh...just det...jag har en lite unge att ta hand om också...;) Det gäller att passa på när jag har bilen ju! Just det...storhandla också...fan vad kul...  =/..äh, jag är nog ensam att handla en fredageftermiddag så det är lugnt....NOT...

Det är grymt mycket tantvarning på mig känner jag...bakar, fixar o donar...hehehe...fast jag har nog alltid varit lite tant...=)

Idag har Hanna varit här på lunch! Hon ska ha barn i slutet på Juli, början på Augusti!!! Spännande!!!
Vi käkade lunch o gaggade som vanligt, sen gick vi upp en sväng till centrum...efter att ha satt i oss en varsin semla och hemmagjorda Chokladbollar...inga kommentarar...

Så, för att spä på tantigheten:

Här är receptet på världens godaste Chokladbollar!
(25 stooora bollar med pärlsocker eller kokos)

500g smör
15 dl havregryn
2 dl kakao
1 dl starkt kaffe
1 msk vaniljsocker
5 dl socker


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jättekul! Då ses vi. Skall baka nå´t...



Kram T

2009-02-13 @ 07:16:09
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tant Carro, välkommen in i klubben.

Pussa på Dam-pungen!



Kram Nettan

2009-02-13 @ 08:57:13
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0