Mysdag med Melwin!


Kl 06.30 ringde Tobbes mobil, det var från vägverket och det var dax för plogning..stackarn..även om han vill ut o jobba så är det jäkligt skönt att bara vara hemma o slappa på söndagar.
Melwin var go o glad kexchoklad som vanligt så vi låg o mös ett tag innan vi båda somnade om till kl 09, sköönt!
Han somnade kl 19.30 igår och vaknade av hunger först kl 03.30! Rekord, 8 timmar! Som en stor kille!
Vi ligger fortfarande o slöar i sängen, jag ska gå o göra iordning lite frulle o käka i här, smul, smul..=) 

Jag tror vi ska försöka ta oss ut på en promenad idag, om det inte kommer världens snöbyar, då fortsätter vi vår mysdag inne!

Veckan kommer att bli lugn, lite BabySats på tisdag o torsdag, förhoppningsvis träffa Jessica nån dag o några promenader. Därför har jag tänkt prova på lite nya middagsrecept som veckans projekt! Annars är det så lätt att man kör på med sina vanliga gamla rätter, det blir trist efter ett tag. Jag har sparat recept i flera år men är jäkligt dålig på att testa dom, så idag ska jag damma pärmen!

Jag håller på att läsa den sista Stieg Larsson boken, "Luftslottet som sprängdes", den är lika jäkla bra som de andra två. "Män som hatar kvinnor" har snart premiär på bio, den kommer att va grymt bra, Mikael Nyqvist spelar huvudrollen, han e så jäkla bra skådis och kommer att passa perfekt! Det är tydligen bara den första filmen som kommer att gå på bio, de andra två som också är färdiginspelade släpps på DVD...undrar varför..

Nu är det dax för frukost...kl 10.30...brunch....=)...mys mys!

Kommentarer
Postat av: En trött Jessica & Glada vakna Vincent

Somliga har det bra 8h vad fick han för piller? Vi längtar till onsdag då jag spår en härlig promenad i solen, massor av snick snack, försenad semla och killarna som får leka i babygymmet. Vincent längtar att få se sig själv i spegeln och titta på gröna grodorna

2009-02-22 @ 22:04:42

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0