Älskade tumme!

Tobbe har precis dragit till innebandyn, Melwin sover...det betyder ...Carro bakar =) =) =)
Imorgon kommer Annika o Jessica med lilla Vincent! Tjihoooo! Vi ska gå långpromenad...hoppas på hyffsat väder..kanske käkar lite Thai i centrum o fika hos mig..Chokladbollar...hehehe...jag passar på när Tobbe inte ser...hahaha!!!

Idag tog Melwin för första gången tag i en av leksakerna i sitt babygym! Han fokuserade länge och låg med rynkad panna..hahaha...han såg så rolig ut! När han råkade komma åt en av grejerna som dinglade ovanför honom så spratt han till o försökte genast igen! Annars är hans favoritsysselsättning att suga på sin härliga lilla tumme, han e grymt nöjd att den har dykt upp i hans värld! Ibland smaskar han så högt så det ekar i hela lägenheten och han ser helt drog påverkad ut för att han njutar så mycket...hehehe..sötungen..

Jag blir gaaalen!!! Sitter och fixar ett BankID på min dator...suck. Jag har redan fixat ett på jobbdatorn, ett på Tobbes dator, och nu vill jag ha ett på min eftersom de andra två är raderade...Varför ska man behöva spara BankID på datorn??? Helidiotiskt! Det vore mycket bättre om man bara hede en kod som man har på allt annat numera..grrr..Min dator hade inte ett visst program som krävs för att installera säkerhetsprogrammet...jag blir galen...Tobbe bara suckar när jag ber om hjälp...IGEN..;)

Nu ska jag gegga ihop Chokladbollar!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Aaa, dessa små tummsugande pojkar...



CHOKLADBOLLARNA VILL JAG HA, de ser ju så goda ut...



Men nej, måste gå ner, inte upp, sooo saaad !



Kram T.

2009-02-18 @ 10:57:22
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0