Det går utför...hehehe....


Så! Nu har jag gått med i pensionärernas riksförbund! Jag har nämligen införskaffat ett par skobroddar! Hahaha, jag hade faktiskt såna förut när jag var så grymt hurtig och sprang på vintrarna. Dom e himla bra! =) Känner av höfterna lite grann idag efter gårdagens maratonrunda på is! Jag känner mig jäääätte ung o vital! Hahaha!!!

Vi har precis kommit hem fråm BabySats. Det var fullt med folk som vanligt och ungarna ligger där o kollar upp på sina morsor som om vi var dumma i huvudet! Hahaha, dom undrar ju vad vi pysslar med, stånkar o stönar, hoppar o tjoar!

På lördag är det Alla Hjärtans Dag! Hmm, måste hitta på nåt till min Toobi! Undrar bara vad.. På kvällen är vi bjudna på Alla Hjärtans Dag middag hos Pelle o Lollo! Myyyyysigt! Tessan och Hellans Johan fyller år också!

Nu ska jag käka lunch innan lilla mannen vaknar, sen ska jag nog bara ta det lugnt o kolla på film eller nåt..Melwin vaknade varannan timme i natt o var dödshungrig...suck...vad fan har han fått såna dumma ideer ifrån...;)lilla nöten..




Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååå, såna broddar vill jag också ha..



Hittade du var?



Vad trevligt med Alla hjärtans dag middag. Pappa & jag fyller ju hundra år i år så boka upp den 6/6 så firar vi då istället med grill, pool och vm-kval match för den som vill. Inbjudan kommer senare.



Kram T.



2009-02-10 @ 14:54:02
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0