29 år!

Idag fyller jag år! Det är härligt för då får man bjuda på fika och mysa! Jag är i full gång med att baka bullar och göra glassbomb. Förberadde lite annat igår eftermiddag så jag skulle slippa stå hela dan o koka upp idag. Kl 18 ikväll så kommer lite tjejkompisar över, jag längtar!
Om en timme ska jag o Melwin ner till badet igen och träffa Adam o Annso! Jag badade den lilla Nöten i diskhon i morse för han vaknade med små värmeutslag över hela kroppen stackarn. Det är så grymt varmt i lägenheten o det spelar ingen roll om jag har korsdrag hela dan. Men snart är det 8 månaders kyla igen så jag njuter så länge värmen varar..;)


Igår så träffade jag Annika o hennes syrra Malin o centrum för att käka middag o gå på bio! Det var heeeeeligt att bara lämna Melwin med Tobbe hemma och låta honom lösa nattning o matning! Vi såg "The Proposal" med Sandra Bullock. Den var faktiskt bra! Lite snyft, mycket skratt, lite förutsägbar...som alltid med Amerikanska komedier. Men jag gillar det, man mår bra av att se dom.

Nu ska jag packa iordning skötväskan o filtar o sånt till stranden...får inte glömma mitt nyinköpta parasoll....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis på födelsedagen!!



Kram från Pip-Larssons

2009-07-02 @ 15:06:38
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tjoho!



Jeff skall hopptävla på söndag, men en sen eftermiddag funkar ju!



Kram

2009-07-03 @ 09:22:56
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0