Autografnörden ...


Jag, mamma o Madeleine satt på ett fik i Täby Centrum idag när Ingemar Stenmark om in med sin fru o barn! Mamma sa att hon aldrig sett honom i verkligheten o berättade om hur det var när hon jobbade på Åhlens och hela varuhuset stannade när han åkte! Ja, man har ju hört om att hela Sverige stannade upp och höll andan... Jag var för liten för att komma ihåg det, han la ju av 1989, då var jag 9 år. "Fasen, det skulle vara kul att få hans autograf" sa mamma. "Jamen, gå dit då" sa jag, men hon vågade inte, ville inte störa. Så jag gick fram till honom och bad om ursäkt för att jag störde och frågade om han hade lust att skriva en autograf! "Visst" mumlade han lite generat och blygt och raffsade ner sitt namn i min kalender. Hans fru blev glad och sa "Vad kul!" Jag gav autografen till mamma sen när vi gick därifrån.

Både jag o Melwin fick jättefina saker idag av min älskade mor! Nöten fick en massa finaT-shirts och jag fick bla muffinsformar med olika tryck på som jag älskar! MYYYYYYYS!!! Tack mamma o Madeleine för en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sådan Far, sådan Dotter...



Var det väl?

2009-07-16 @ 08:10:46
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0