Blixtar & dunder

Shit vad det brakade loss alldeles nyss! Himlen bara öppnade sig o det började ösregna och dundra åska! Jag kutade in från tvättstugan i full kareta! Lite skönt faktiskt, jag tror att jag bara ska mysa och fixa o dona hemma. Som sagt, tvättid, klistra lite i Melwins album och skriva ut lite nya foton.
Igår kom Hellan, Jossan, Jessica, Anne, Hanna, Charlotte & Annika och firade mig! Hääärligt var det! jag bjöd på vaniljbullar, morotskaka, kladdisar o glassbomb. Riktigt svulleri, nice! Jag fick fina presenter o det var så kul att träffa alla bruders, Tobbe kände sig nog lite ensam som enda killen bland allt jäkla hönskackel, hahaha!
På söndag ska jag ha lite fika för dom i släkten som vill komma. Jag ska kolla ut lite recept på gottis idag.

Melwin har börjat med ett nytt litet trick! Han står ju på alla fyra och gungar hit o dit. Men nu har han tagit det ett steg längre. Han ställer sig på knä och så skjuter han ifrån med fötterna så han far upp med rumpan och knäna lyfter, så står han där o jollrar o gungar med sin söta lilla blöjrumpa hit o dit tills han blir trött i axlarna o sätter i knäna igen. Det ser så jäkla roligt ut! Jessica sa att hennes kille Lucas gjorde så precis innan han började krypa, så jag är beredd, hehehe.
Jag var på Babyland häromdan och köpte pluggar till alla uttag och hörnskydd till borden, det gäller att förbereda sig.

Nu ska jag skriva ut foton! hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Tessan

...Magiska under

2009-07-03 @ 20:29:27

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0