Body Pump premiär!


Igår höll jag Body Pump pass på Gym & Sim igen! Det var 1 1/2 år sen sist, eftersom jag gjorde illa ryggen i februari förra året och sen blev gravid. Jag var nervös innan men så fort musiken satte igång så var det som vanligt igen! Det var lite trista deltagare bara som bara stod där med likgiltiga nyllen..trist. Vad fan tränar folk för, är det inte för att få en rolig stund som dom dessutom betalar dyrt för??? Men, men jag vet att det brukar ta några gånger innan folk vågar börja le tillbaks och mjukna lite så jag körde på på mitt sätt och till sista låten så hade stämningen blivit bättre i salen. Suck...tråkiga jävla svenskar. Jag satte hela kooreografin och hade GRYM mjölksyra i hela kroppen etfer passet. Jag har glömt vilka vikter jag brukar ha och trodde att jag hade halverat på alla låtar...tydligen behövdes det tas av mer. Jag hade nästan svårt att somna igår för att låren var så möra..oops...Det får bli en promenad med vagnen idag för att luckra upp spänningarna. På´t igen imorgon kl 20.00!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0