Doodod i eget rum!

Jag har precis nattat lille Nöten i "arbetsrummet"! Vi ställde in spjälsängen där iag och möblerade om lite snabbt så det skulle funka. Vi får se hur det går. Det känns nästan lite som ett avsked, att inte vakna upp bredvid Doodod imorgon. Hoppas att natten blir lugn...grannarna har sitt sorum vägg i vägg med hans säng....hehehe...stackarna.

Igår var vi på Norrlandsfest hos Owe o Emma ute på Munsö! Emma fyllde 30 och vi var 40 pers som festade o käkade god Norrlands buffe. (Tobbe fick mitt renkött o älgkorven var ingen hit...men jag e ju inte så tokig i rött kött längre...) Vi åkte hem vid 23.30. Kl 03 så hände det en olycka utanför Owes hus. En bil körde rakt in i ett träd! Två ungdomar satt fulla i bilen, två kids surfade på taket. Det är tydligen nån ny "cool" trend, att i full fart hänga kvar så länge som möjligt. Vid krocken så dog båda två som surfade direkt...De två som satt i bilen fördes till sjukhus med skador...krossat ben o ansiktsskado bla.. Jag pratade med Micke som var på festen igår. Han var på plats vid olyckan och hjälpte till att ta hand om chockade människor. Fy faaan....tänk han som körde. Han har blivit varnad flera gånger förut för att kört rattfull....nu vaknar han upp bakis, med skador..o har dödat två av sina vänner...har han lärt sig nåt nu då??? Stackars sate... Dom har snackat om olyckan på nyheterna idag...fyyyyy...där satt vi o hade det trevligt några timmar innan...

Imorgon så ska jag fixa hemmet. Jag ska rensa köksskåpen från "farliga" prylar som Melwin kan komma åt nu när han kan förflytta sig överallt. Ska plocka ut lite skitsaker också, som jag ska sälja på Rosenhills bakluckeloppis nån söndag.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: haha det är bara en amerikansk skådespelare som jag gillar! :p

2009-07-12 @ 23:40:01
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Ämmii

Läs min blogg ;)

2009-07-13 @ 00:05:24
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Erik

Hoppas du får en riktigt trevlig dag :)

2009-07-13 @ 00:48:09
URL: http://ompontii.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0