Fixa Doodos rum!

Sen kl 07 i morse så har jag o Melwin fixat i hans rum. Han sov som en prins i natt, vaknade bara två ggr! Hahaha...bra för att vara under denna period... jag har rensat hela stora hyllan o gjort det lite mysigare. Ska till IKEA nån dag o köpa hylla så han får upp lite av alla prylar på väggen.

Snart drar vi till mamma i Vallentuna. jag kör BodyPump ikväll igen...pust, seg i kroppen sen gårdagens pass. Ska ta av lite vikter på benlåtarna.

Shit, nu drog Nöten nästan ner en lampa från byrån....suck...jag hann precis rädda hans skalle från smällen...mycket nytt att tänka på nu. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Grandma´ in plastic!

Vad härligt Melwin, med eget rum!



Du börjar bli stor... din lilla PRINSkorv.



Kram Tessan

2009-07-13 @ 15:20:03
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0