God morgon...

Klockan är 06.00 och jag har varit vaken i snart en timme. Melwin vaknade 05.00, pigg o glad...FAAAAAN! Det var fullständigt omöjligt att få honom att somna om, jag försökte med allt som annars brukar funka. Till slut etfer 40 min krångel så gav jag mig, stackars stackars granne. Jag kände för att slita ut lilla Nötens stämband...vilken härlig morsa jag är. Men jag har fått en unge som har ett sånt jävla tryck i stämbanden så man får hörselskador på 3 sekundet när han sätter igång! Faktiskt, hade vi bott i hus så hade jag tagit fighten ett steg till, de kan jag lova, men nu så går det bara inte. Jag vet att våra grannar ovanför oss ska åka till Spanien i två veckor snart, då ska jag börja om från början och stå ut med ett par skrikiga nätter...ÅH, JAG BLIR GALEN!!! Tänk om han bara kunde ta flaskan!!! Då hade det inte varit nåt problem! Nu kan han ta tre skedar gröt på kvällen, sen totalvägra mer, han somnar och jag vet att han kommer att vakna av hunger efter bara tre timmar, för att då ammas, som inte räcker fullt ut längre och så vaknar han igen efter tre timmar. Kan han inte bara fatta att mina pattar inte producerar lika bra längre och käka bättre på kvällen...Nu har vi käkat frukost och badat, mys, mys, Nöten är glad...tacka faan för det...eller mig kanske...

Idag ska vi till BVC, ska bli spännande och se hur mycket han väger o hur lång han har blivit! Ska fråga efter lite bra tips också. Nu ska jag sanera köket från gröt och nektarin och torka badrumsgolvet.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0