Helluuuuuuu!

Igår var jag o Melwin hos mamma hela dan. Jossan kom efter kl 13 då hon hade skott färdigt för dan. Vi badade i poolen och Melwin fick inviga sin lilla badring som han älskade! Han for runt och vi snurrade honom hit o dit så vattnet skvätte!
Jag hade BodyPump igen på kvällen och det var bra drag på folket, roooooligt!!!

Idag tar vi det lugnt och bara fixar hemma. Ska laga lite nya pureer och så ska jag försöka hinna sy lite haklappar. Dom som man köper är så jäkla små och glider hit o dit fram o tillbaka så all mat lik förbannat geggas överallt. Jag tänkte ta nån gammal handduk o klippa till stora haklappar med hål för armarna...får se hur det blir...klipp o knåp.

Den 15:e Augusti så ska vi på bröllop i Köping! Johan o Lina gifter sig! Jag ska se vad jag har för klänningar hemma, hoppas att jag kan ha nån av dom så jag slipper köpa ny. Mamma o Micke ska vara barnvakt i ett dygn...gulp. Det blir nog bra, dom ska på dop på dan så Nöten får föjla med på äventyr...då kanske han sover hela natten sen..I wish.

Nu ska jag kolla hotell i Göteborg för sista gången...det är ju så fullbokat nästa vecka då vi skulle vilja åka ner. Så ska jag leta efter bröllopspresent också. Bye bye! 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kan tipsa om klänning på Tradera, finns en tjej som säljer riktigt tjusiga al-och festklänningar där, har köpt en till mig själv som jag är supernöjd med.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=850830



Kram nettan

2009-07-24 @ 00:22:36
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0