Minnes Ceremoni



Jag satt uppe sent igår och kollade på Michael Jacksons Minnesceremoni. Det var sååå jäkla fint! Jag trodde det skulle vara lite jippo aktigt men det var lugnt och värdigt med en massa artister som hade en relation med honom som sjöng och höll tal. Jag satt o snöt ut en liter snor totalt tror jag..hehehe... Hans kista bars in av hans bröder, som alla bar en vit glittrande handske. Det värsta var när Michael Jacksons dotter Paris ville säga några ord i slutet...hon sa att han var en bra pappa och att hon älskade honom ....jättemycket...SNYFT!!! Hoppas att barnen växer upp och blir "normala"...media har ju en tendens att förstöra barns uppväxt med ständiga förföljelser för att få sina vidriga bilder i tidningarna... Usch...
När ceremonin var slut så förstod jag verkligen hur mycket Michael Jacksons musik berör mig. Så jäkla synd bara att han verkar uppskattas mer nu som död än som levande av folk. De flesta av hans fans var ju inte Amerikaner, men nu så hyllar dom honom minsann. Han är med i Guinness Rekordbok för att vara den artist som donerat mest pengar till välgörenhet tex, det snackas det inte om, bara pedofilanklagelserna och alla hans groteska operationer. Jag såg hela filmen om Jackson Five innan ceremonin. Jag hatar farsan...stackars ungar att växa upp med honom...



Ikväll ska jag till Gym&Sim igen för att spä på min härliga värk i låren. Time to BodyPump!
Hoppas det blir tokmycket folk... Nu ska vi till Hanna!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0