Möhippeplanering..hmm..

Tobbe o Andreas var på svensexa igår med Johan utklädd som Stålmannen. Han fick brottas, samla in pengar till en benvaxning, köra Painball, grilla mm mm. Det blev tydligen en jäkla lyckad dag! Tobbe släntrade hem vid 04 tiden då jag precis hade ammat Melwin...liiiite sliten...hehehe.
Jag o Erika tycker det är SÅ FÖRJÄÄÄÄÄVLA DÅLIGT av Linas polare o syrra att inte dra ihop en möhippa till Lina så vi slog slag i saken o började planera. Sista inbetalningsdagen på 300 spänn var i fredags och en har betalat. Jag har ingen jävla aning om hur många som kommer....faan, ska det vara så jävla svårt att bara säga om man kan komma eller inte. Jävla, jävla, jävla.. Jag hoppas på att vi blir 6 pers...av 12 tjejer. Jag sitter och skriver en inköpslista till champagnebrunchen som vi ska starta dagen med. Skulle behöva dra till Täby C för att besöka Kalaskompaniet. Där har dom en massa roliga prylar. Ska köpa penissugrör...såååå fula...ett måste för våra drinkar sen på kvällen! Vi ska klä henne i nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat o nåt blått. Fult som stryk ska det va såklart...hehehe. Mer avslöjar jag inte...jag vet att Lina inte läser min blogg, men det skulle ju va själva ffan om hon nosade upp den just den här veckan. ;)

Igår var jag o Nöten i Stenhamra och hjälpte till att fixa iordning en stor lekpark till kidsen! Det är härliga Jessica som har dragit igång detta mastodontprojekt, såklart! Hon e fan otrolig! Två kids, två hundar, hus o tomt, ja, varför inte klämma in "bygga lekplats" också. Det vore ju så trist att bara sitta o ta det lugnt för en gång skull...=) Det var väl ca 20 pers som kom o hjälpte till och dom fortsätter hela dan idag också. Det skulle va gungor, riddarborg, indianbåt o tält, balanspark, basketplan, staket, dämpsand, klätterställning.mm.mm.mm Vi snackar STOOOOR park! Stenhamra kommun ska vara så jävla glada som har Jessica, Ybermamman!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0