Mysdag med morsorna!

Åh, jag är såååå boostrad av positiv energi från Jessica o Annika som vi träffade idag jag o Nöten!!!
Vi åkte dit redan kl 9 i morse, jag kunde inte hålla mig längre, haha!
Vi satt på verandan och käkade en supergod sallad med kyckling, cashew, haloumi mums. Och sen åt vi morötter med yoghurtdipp till efterrätt...............................................................HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Yeah right, nonono, vi smällde ihop chokladbollar med olika strössel, choklad, kokos och laksits.....o så gjorde vi en paj med raberber o äpplen direkt från Jessicas tomt....thank heaven seven eleven... Vi snackade om ALLT, som vanligt, myyyycket viktigt! Medans vi brudar satt o proppade in härligheterna i nyllet så kröp våra små köttkorvar Melwin o Proffessorn omkring i ett litet tåg efter varann och mumsade i sig allt som kom i deras väg som små blad, trådar, hundar....Eros (Jessicas rottis) o Zicko (Stooooor gul sak med en massa tjockt hår...hund alltså) följde deras resa och bjöd på blöta pussar då o då...man vet aldrig om man kanske kan få smaka nåt härligt i småfolkets mungipor.

Imorgon måste jag ta tag i möhippan, boka bord på restaurangen och köpa gottis till brunchen. Jag ringde runt till brudarna igen idag, dom som inte har behagat svara...en hoppar av och resterande två svarar imorgon. Vilket betyder att jag måste ligga ute med pengar som jag inte har råd med...men, men...det blir nog bra...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack!

Kram!!

2009-07-27 @ 22:23:05
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lill svensken!

Tack för att du är en sån bra kompis till systeryster min:)

2009-07-28 @ 11:07:06

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0