Nu är semestern slut...



Jag brer ut en stor mysig filt på vardagsrumsgolvet och lägger ner Melwin där tillsammans med en massa roliga prylar att pilla på. Det kan roa honom i två timmar ibland! Själv tänker jag att jag nu kan få lite tid för mig själv och går in i badrummet för att fixa iordning mig för dagen. Jag filar fötterna, färgar ögonbrynen och borstar håret...så hör jag ett hasande ljud bakom badrumsdörren.. Jag kikar runt hörnet och ser en liten köttkorv på 70 cm, 7.5 kg, blont hår, tindrande ögon och världens störtsa leende på golvet som tittar intensivt på mig! Shit! Min lilla Nöt har kravlat från vardagsrummet till badrummet för första gången! Hahahaha, han var såååå jäkla glad och nöjd med sin bedrift!!! Hela ungen bara lyste! SÖÖÖÖÖÖÖT! Han hade ryckt åt sig lite färdkost på den långa resan också. Ett ruttet blad från blomman på köksgolvet som han höll hårt knutet i sin lilla hand, mums, mums. Jag bar upp honom och kramade om honom och han var såååå stolt! Han sprattlade och fick små glädjeryck i kroppen och tjöt glädjetjut som fortfarande ringer i mina öron, hahaha! Så, nu är det bara att sätta igång med att säkra alla kontakter och dammsuga golven från småplock.
Vår lilla kille har blivit så stor!



Kommentarer
Postat av: Stolta Mostern!!!

Ååååååå... nu rinner tårarn på mig. Så duktig han är!!!

2009-07-08 @ 07:59:22

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0