Våran dag

Gårdagen var den bästa! Doodod sov som en prins hela natten med endast ett uppvaknand kl 03, sov sen sött till 06.30! Tjihooo, sovmorgon!!! Vi gick upp o käkade en mysig frulle för att förberade oss inför att gå ner till badet. Jag o Melwin låg på en filt hela dan och lekte, jag läste när han sov och sen käkade vi lunch tillsammans. Han var så jäkla go o glad hela dan! På kvällen hade jag Body Pump som var lika härligt som alltid. Nu känner jag att kroppen börjar hitta tillbaka till forna styrkan, även om det är en jäkla bit kvar..hehehe.
Idag blir det kanske en tur upp till centrum för att kolla på Stadium och Intersport där jag har presentkort. Kanske hittar nåt fint på rean!  Ja, så ser vår dag ut, intressant va...;)


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0