Är så jävla förbannad..

Åker till mamma o Micke med Doodod för att dom ska passa honom medans jag drar till Gym&Sim för att hålla boxpass som jag längtat efter. Lite pyssel sådär och ett jävla åkande hit o dit.. iallafall...jag kommer till gymmet en kvart innan passet ska börja o hejar glatt i receptionen. "Åh vad kul att se dig Carro! Vad ska du hålla för pass?" "Box kl åtta!" säger jag. "Aha, du är efterlängtad, lycka till!" Jag stöter på Rickard som jag ska vicka för, han kommer in, ombytt till träningskläder. "Vad fasen gör du här?" frågar jag. Han svarar att han ska va med på mitt pass...vad faan, jag är ju här o ställer upp för att Rickard är sjukskriven...o så ska han vara med på passet??? Då kan han ju lika gärna hålla det själv...Jag blir lite irreterad. Går o kollar in i salen för att se om det är tomt så jag kan förbereda musiken. Då ser jag 20 pers boxandes för fulla muggar! Jag fattar ingenting o går ut i receptionen igen för att fråga vad det är för pass som pågår? "Eh, jag tror det är nåt muskelpass" Jaha, då kanske dom kör lite boxning på slutet som final eller nåt tänker jag o går dit o glor igen. jag ser sååå många deltagare som jag känner igen och som jag vet aldrig skulle missa ett enda boxpass och fattar då att det är nåt som är knas. Jaja, skit samma...Rickard hade glömt bort att do har ändrat tiden på schemat o Gustav, chefen har glömt bort att kolla vem som står som ordinarie instruktör...Faan, jag blir så jävla besviken!!! Dels för att jag alltid laddar som en galning inför mina pass för det är så kul och dels för att jag ändå har åkt tidigt hemifrån och lämnat Doodod hos mamma...som iof är superglad för att få ha hand om honom =)

Så nu har jag precis kommit hem...kl 22.00...och ska käka nåt. Pricken på I:t är att det fortfarande inte går att ladda upp bilder på dn jävla bloggen...nu e jag suuuuur.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0