Brända skinkor till middag?



Åhhh! Dagen har varit såååå härlig!!!
Jag, Nöten, Annika, Jessica o Professorn drog till en mysig liten strand vid Älmnäs. Vi låg där på våra filtar och mös i solen! Eller nja...låg och låg, vi for väl lite hit o dit för att dra in dom små i skuggan under parasollet...gräset och stenarna var väldigt intressant att pilla med o stoppa i munnen.




Melwin "Nöten" Ahlqvist


Vincent "Professorn" Brunell

När jag kom till bilen för att åka därifrån så så jag att mina skinkor var illröda av solen! HAHAHAHAHAHA, det såg fan inte klokt ut! Jag hade smort in hela kroppen men tydligen slarvat lite här o där...shit vad solen tar!

Imorgon ska jag till ITH o hälsa på medans Nöten är hos pappa o Tessan. Hoppas på ett dopp i poolen när jag kommer dit sen!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Professorn & assistenten

En sömnlös natt professorn ville inte sova utan snutta men där hade det sinat hos assistenten nu är det välling som gäller, assistenten har en röd röd röd rygg aj aj aj

2009-06-25 @ 07:45:45

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0