Du gamla du fria..


SVERIGES NATIONALDAG!

Det verkar som att det faktiskt ska firas lite i lilla Sverige i år! Treeeevligt! När jag gick i Hammarbacken, i 8:an så slutade vi att sjunga nationalsången...man kan ju tas för att vara rasist annars. En kille i min klass som kom från Iran frågade varfö vi inte firade och sjöng på vår Nationaldag? Är ni inte stolta över ert land??? Suck...Vi är nog det enda jäkla landet i världen som inte firar sin dag. Vi får aldrig vara stolta över Sverige..förrutom när vi åker utomlands, då jävlar åker Sverigetröjorna och kepsarna på! Vi skryter om Björn Borg och ABBA..är det inte konstigt? Sen så fort vi landar på Arlanda igen så kniper vi käft och börjar klaga o gnälla. Fram för mer patriotism! Hahaha!

Idag ska vi på fest hos farsan o Tessan! Nationaldag/100-år/ Sverige/Danmark/pool fest!

Nu ska jag till SATS o köra Step, äntligen!
Erika kommer om en kvart o då drar vi. Hon var barnvakt åt Melwin igår kväll när jag o Toobi drog o käkade i stan. Det gick jättebra! Dom lekte o mös o Melwin somnade med endast lite lite knorr.

Nej, nu måste jag fasen dra!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0